Ik en social Media

23-05-2014 10:38

Social Media 

Geregeld word ik geconfronteerd met mensen die er niets van begrijpen, want tja je zit in de gemeenteraad en zou eigenlijk moeten luisteren volgens die personen maar ondertussen zien ze op de eoa opmerkelijke wijze alleen dat jij met je telefoon speelt!!! Spelen dan hé wordt er gezegd, het is bizar dat sommige mensen claimen mee te groeien in de wereld van social media en toch er niets van begrijpen. Zo zit ik in de raad inderdaad op social media en zelfs erg actief. Ik twitter vrij veel en zie twitter als mijn notitieblok tijdens de raad, tevens beantwoord ik vragen van onder oa Uwe Smit en vele andere via de whatsapp. Ook doe ik weleens even snel een whatsapp naar de vice fractie voorzitter, wat ons laatst nog behoede voor een verkeerde stemming daar de CU een zeperd maakte met een motie over het dierenasiel, de beslissing om met de motie van CU mee te stemmen was genomen terwijl ik even naar het toilet was, gelukkig wist ik hoe de zaak werkelijk in elkaar stak en konden we dus nog op tijd tegen de motie stemmen met de gehele fractie. Verder is mijn telefoontje net een tablet of laptop en kan ik net als ieder ander er op internetten en dat is namelijk verschrikkelijk handig als je even snel iets wil terug lezen. Dus mensen ik let zeker wel op in de raad, en kan gelukkig meerdere dingen tegelijk doen! Dus dames en heren laat mij gewoon mijn werk doen op mijn manier, dan laat ik u uw werk doen op u manier!