Een fris begin van 2013

08-01-2013 13:51

Eerst wil ik nog even van de gelegenheid gebruik maken om de lezers van dit een heel fijn 2013 toe te wensen. Ondertussen is er alweer het nodige gebeurd in het nieuwe jaar oa. nieuwjaarsrecepties, vergaderingen,  bijeenkomsten en de nodige mails en teleoontjes. Begin december 2012 werd er door Jasmijn Miete (eigenaar van Politiek Advies Bureau) gevraagd of ik een gastcolumn (vrije keuze qua onderwerp), voor haar bureau wilde schrijven, die zou dan verschijnen op 1-1-2013. Hoe mooi kan je nieuwjaar beginnen! Wel heb ik de gastcolumn gehouden over een onderwerp dat mij aan het hart gaat, een vergeten groep mensen die aan alle kanten keihard worden getrofen door alle geweldige ideeen van de gemeentes en vanuit Den Haag. Dat het lastig is om deze groep mensen te helpen is naar mijn mening onzin. Alles kan maar je moet wel willen!

 

Geniet van 2013!

 

Voor de liefhebbers...

 

https://www.politiekadviesbureau.nl/content/2012/01/JasmijnMiete-De-stand-van-het-land