En toen was het voorbij...

15-04-2014 18:05

En toen was het voorbij...

 

De verkiezingen heb ik het dan uiteraard over en man oh man het was een pracht van een nieuw begin voor ons de Stadspartij Den Helder, vele mensen hadden gezegd  ja natuurlijk wij stemmen Stadspartij, maar goed tussen zeggen en doen zit een groot verschil. In onze stoutste dromen gingen we dan ook voor 5 tot 7 zetels in de raad het werden er 11! Nu de grootste schrik er een beetje vanaf is kunnen we gaan bouwen, bouwen aan een stabiele economische toekomst voor Den Helder met gedeeltelijk doorpakken op dossiers uit de afgelopen periode (2010-2014), maar ook gaan wij voor een nieuw en geheel ander beleid.

Voor nu heeft de informateur een rapport geproduceerd waar wij verder mee kunnen. Wij hebben als partij besloten dat we op voorhand niemand uitsluiten voor een coalitievorming en dit zou ook niet netjes zijn. Het mooiste zou zijn dat de partijen die niet in de coalitie belanden, dat we met hen wel een goede verstandhouding behouden die het werken met elkaar een stuk aangenamer zal maken. In het belang van Den Helder zou je dit eigenlijk als gehele raad met elkaar willen voorstaan. 

De onderhandelingen voor de te vormen coalitie gaan woensdag van start, ik wens de onderhandelaars van alle partijen heel veel succes en ben dan ook van mening dat we mijn zijn allen tot een stabiele coalitie en een prettig samenwerkende -co-oppositie.

Tot dan hou ik netjes mijn mond dicht :-)